2,000 تومان
  • فروشنده : darsifile

  • کد فایل : 65101
  • فرمت فایل دانلودی : doc
  • تعداد مشاهده : 80

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد تشخیص مفهوم مخلوط معمولی در ذهن بچّه ها

دانلود تحقیق در مورد تشخیص مفهوم مخلوط معمولی در ذهن بچّه ها

0 80

با دانلود تحقیق در مورد تشخیص مفهوم مخلوط معمولی در ذهن بچّه ها  از وبسایت پی دی اف داک در خدمت شما عزیزان هستیم. این تحقیق تشخیص مفهوم مخلوط معمولی در ذهن بچّه ها  را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم. جهت دانلود تحقیق تشخیص مفهوم مخلوط معمولی در ذهن بچّه ها  ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تشخیص مفهوم مخلوط معمولی در ذهن بچّه ها   

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل: 4 صفحه

قسمتی از فایل:

برای تشخیص مفهوم مخلوط معمولی در ذهن بچّه ها می توانیم بدین صورت اقدام کنیم . از هر کدام می خواهیم که یکی مقداری نخودچی ، یکی مقداری نقل ، یکی مقداری کشمش ، یکی مقداری بادام و . . . به همراه خود بیاورند و آنها را روی میز قرار دهند بعد همه را در یک جا جمع و به هم می زنیم و از آنها می خواهیم که بگویند ما چکار کردیم . جواب می دهند که آنها را قاطی کردید . ( آجیل درست کردید ) . می توان به کمک این کلمه ی قاطی کردن مفهوم مخلوط را آموزش داد . 

برای ادامه ی تدریس از بچه ها می خواهیم که هر کس مواد خود را از روی میز جدا کرد . و بردارد پس از آنها می پرسیم که آیا موادشان تغییر کرده ( مزه ، رنگ و بو ) آنها پاسخ خواهند داد که خیر پس از این طریق به خواص مخلوط معمولی نیز پی می برند .

مثالی دیگر برای مخلوط معمولی نیز می توان عنوان کرد که یکی از اجزاء آن آب باشد . از تمام گروه ها می خواهیم که یک لیوان آب تهیه و مقداری شن درون آن بریزید و بهم بزنند پس بوسیله ی قاشق شن ها را از آب بیرون بیاورند از آنها می خواهیم که نظر خودشان را درباره ی آزمایش بیان کنند . نهایتاً گروهی را که به این نتیجه برسند که اجراء مخلوط قابل تشخیص اند و به راحتی می توان آنها را از هم جدا کرد . مورد تشویق قرار می گیرد . 


2,000 تومان