اهداف جزیی و رفتاری : درس تجزیه نور را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس تجزیه نور را با دقت انجام
بسم الله الرحمن الرحیم
تعدادصفحات فایل دانلودی 7 صفحه میباشد
فرمت فایل دانلود word pdf میباشد
با قابلیت بازشدن برروبی تمامی دستگاه ها
شرح حال فایل دانلودی
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس تجزیه نور علوم پایه پنجم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری | |||||||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف | |||||
| * |
| * | در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | تعقل | |||||
| * |
|
| نسبت به مطالب بیان شده روحیه نقد پذیری و نقادی پیدا کند . | ایمان | |||||
| * |
|
| مفاهیم و اهداف آموزشی درس را فراگرفته و آنها را تحلیل نماید. | علم | |||||
| * |
|
| در مورد درس فرضیه سازی کرده و آن ها رد یا قبول کند . | عمل | |||||
*
| * |
|
| برای انجام اخلاق پسندیده از قبیل رعایت حقوق دیگران ، نظم در کلاس ، همکاری و تلاش کند و به دیگران نیز توصیه کند. | اخلاق | |||||
| * |
|
| به سوالات مطرح شده پیرامون درس تجزیه نور علوم پنجم ابتدایی پاسخ گوست. | تعقل - علم | |||||
*
| * |
|
| در پاسخگویی به سوالات و فعالیت های کلاسی فعال است. | علم - عمل | |||||
* | * |
|
| نسبت به مبانی اخلاقی و تربیتی در کنار آموزش علاقه مند می شود. | اخلاق | |||||
معلم کلاس را آماده کرده و به صورت یو شکل در می آورد و دانش آموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و درس تجزیه نور را تدریس نماید. | گروهبندی، مدل و ساختار کلاسی | |||||||||
تلفیقی از پرسش و پاسخ ، بارش فکری ، نمایش اسلاید و نمایش پاورپوینت با موضوع تجزیه نور ، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات | پیش بینی روش تدریس | |||||||||
کتاب درسی ، ویدیو پروژکشن ، رایانه ، ماژیک ، تخته ، کتاب کار ، گچ ، دست سازه ، مداد ، پاکن | وسایل آموزشی | |||||||||
زمان | وسایل آموزشی | روش تدریس | فعالیت دانش آموز(اندیشه ورزی ، دست ورزی ، خلاقیت توام با خودباوری ، خودیابی و خود ارزیابی) | فعالیت دبیر (ایجاد موقعیت یادگیری) | فعالیتهای یادگیری |